Vill spola förbi helgen

Har kämpat länge med den nya bloggen. Har kopierat över arkivet klart nu, men designen fungerar inte riktigt som jag vill, så det dröjer ett litet tag till innan jag flyttar på riktigt. Orkar inte hålla på mer ikväll med det där. Ska titta på lite GossipGirl istället.

Solningen idag gick bra förresten. Både jag och Sofia gick ut därifrån aningens brunare och med lite fler fräknar på näsan. Ja, vi fick faktiskt lite linjer!

Jag har fortfarande ingen bra bild att lägga ut. Så idag blir det ingen bild alls faktiskt. Har massor roliga idéer, men blev rätt opepp nu när det gick dåligt med designen. Nu ska jag nog borsta tänderna istället för att skriva massor ointressant.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0