Från ovärd till riktigt värd dag!

Det gick bra i simhallen, men framförallt, det gick bra efter simhallen. Jag hann, NÄSTAN!

Pelugg på håltimme, värt!

Nu har jag ätit, promenerat med mitt lilla för-lite-mer-än-en-vecka-sen-födelsedagsbarn och sitter nu med mobilen i beredskap. Förresten, den nya bloggen är verkligen näst intill klar nu. Ska bara fixa till de sista detaljerna, sen blir det inflyttningsfest! Wohoooooooooooo! Oooooooooooo! Idag har varit en partydag, i alla fall i slutet. Det tyckte jag var roligt. Och imorgon ska det snöa. Jag gillar att ett år i Sverige numera ser ut såhär: vinter, låtsas-vår, vinter, vår som man verkligen tror är på riktigt, vinter, vår (april ungefär), försommar, sommar, höst, vinter. Lägg märke till att drygt 36% av året består av vinter. Eller gillar jag verkligen det förresten? En liten kluring där. Nu ska jag detaljera mig. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ingen matlagning idag?? :o

2011-03-17 @ 22:06:59
URL: http://liisakarlson.blogg.se/
Postat av: LIENE

Ska bli kul att se nya bloggen:D

2011-03-18 @ 07:12:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0