Simhallsdrama

Tänk er att vara i simhallen. Att simma och livrädda och allt sådär. Sen att duscha länge, basta tillsammans med fina vänner och prata och ta det lugnt. Sen att klä på sig, torka håret ordentligt, sminka sig lite... Fixa sig lite allmänt ni vet. Sen att gå med kompisarna någonstans och ha möjlighet att göra vad man vill.

Tänk er att vara i simhallen. Att simma och livrädda och allt sådär. Sen att knappt hinna duscha, absolut inte basta, prata eller ta det lugnt. Sen att dra på sig kläderna det fortaste man kan, sminka sig under hårtorken för högsta effektivitet som går att uppnå. Att inte ens ha tid att fixa sig lite allmänt. Sen att springa från simhallen innan kompisarna ens har hunnit gå ut ur duschen.

Vilket alternativ skulle ni välja? Själv ska jag prova på det andra imorgon. Vi slutar 16.00 INNE i simhallen imorgon, och 16.15 ska jag vara på Kulturskolan. Känns lovande det här! Nu ska jag leta fram kläder till klädsimmet.


Bilder från tiden då jag praktiskt taget bodde i simhallen.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hahaha! Så himla söt!

2011-03-16 @ 21:58:58
URL: http://drommaromvallmor.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: haha, det var det som var meningen:D även om det är inte kul för mig så kan man ju förlöjliga det lite grann, eller ja, beskriva min situation på ett komiskt sätt.



Vad söt den sista bilden var:D

2011-03-17 @ 11:13:19
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: astrid

naaw :D<3

2011-03-18 @ 22:56:30
URL: http://mondaymusic.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0