Hej här är jag

Namn: Elvira.
Ålder: 17.
Personlighet: Ansvarsfull flicka.
Detaljer: Har tränat, pluggat, övningskört, ska snart plugga liite till och sen spela trumpet.
Sugen på: Choklad.
Saker att göra åt sugnandet: Äta choklad.
Veckans planer: Ha en bra vecka!
Planer med livet: Göra det jag vill.
Den här kvällen kommer ägnas åt: Att göra det jag ska och lite till (förhoppningsvis).
Detta inlägg skapades för att: Kände att det var dags efter drygt två år att faktiskt göra en ordentlig presentation av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ska du smygäta choklad vid skåpet den här veckan med? ;)

2011-03-13 @ 18:59:15
URL: http://liisakarlson.blogg.se/
Postat av: Alicia

VADÅ MIN MOBIL?!?

2011-03-13 @ 21:35:31
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/
Postat av: carro

ja men om man inte känner dig så borde man verkligen förstå vem du är nu! kanske att ha med på cv:t? puss

2011-03-14 @ 19:09:07
Postat av: Anonym

hihi xp :))

2011-03-18 @ 22:58:02

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0