Nu ska jag leta fram bikinin, sommaren är ju här!

Hej! Jag vill börja med att inleda med en liten fråga: vad är grejen med att inte kommentera? Sen tänkte jag fortsätta med lite annat: jag håller just nu på att äta lite. På tal om äta, jag åt på salladsbaren för första gången i mitt liv idag, med Katta och Karin. Muuums! Och på tal om första gång så ska jag och Sofia sola solarium för första gången imorgon! Tänk er två bleka och nervösa tjejer som inte alls vet hur man gör, det kommer va vi. Men jag har hört att det är skönt, och man måste ju bli lite brun och snygg inför min tripp till Göteborg på lördag. Nu funderar jag på om jag ska få in någon fin liten bild här. Har nog ingen som passar, så därför får det bli en bild som inte passar.

En himla massa film som skulle redigeras en gång i tiden.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem liksom...

Meh, jag kommenterar allt som har med Taizé och Mr. H. Potter att göra!! Känner att det blivit lite lite av det på senaste tiden... hihi :)

2011-03-10 @ 21:40:47
Postat av: Alicia

Sv: haha men asså hemligheten är inte någon hemlighet för dig eller är rolig för dig ;)

2011-03-10 @ 22:33:45
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/
Postat av: LIENE

Najs att du hunnit filma så mycket i skolan:D

2011-03-11 @ 06:13:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: kitcat

Gud vad mysigt vi hade det igår! :D har jätte lust att se glasblåsarens barn med dig, istället sitter jag hemma och tycker synd om mig själv!



P.S: Bapaba rabaparapapa, Bapaba rabaparapapa, Bapaba rabaparapapa, Bapaba rabaparapapa

2011-03-11 @ 16:37:16
URL: http://katarinawolf.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0