Jag har mycket att tänka på

Dagens låntråkiga fråga: Hur lång tid kan det ta att läsa ut en bok som heter Flugornas herre egentligen?
Dagens glada fråga: Hur bra kommer morgondagen bli?
Dagens knepiga fråga: Jag hatar när designer inte funkar! Okej, det där var mer ett påstående men struntsamma...
Dagens "värt-att-tänka-på" fråga: Är det värt att tvinga sig själv att börja gilla skaldjur bara för att det kanske finns ett ämne i det som motverkar cancer?
Dagens trötta fråga: Varför tog jag inte sovmorgon imorse när vi ändå inte skulle ha engelska?
Dagens mest spännande fråga: Hur bra är Sofia på att smsa egentligen?
Dagens vintriga fråga: Var det inte lite väl kallt att cykla ner utan långkalsonger till kyrkan sådär på kvällen?
DAGENS VÅRIGA FRÅGA: ÄR DET INTE DAGS ATT TA FRAM MOPPEN SNART?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha jaha men ändå ;)

2011-03-14 @ 22:18:33

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0