Blev helt plötsligt mer trumpetbilder på två dagar än på två år


Har fixat om Elins bloggdesign, lagt in några nya länkar i min meny, börjat knåpa ihop en ny design till min nya blogg. Yes, ni läste rätt, jag har en ny blogg på g. Har tröttnat otroligt på "viiraan", massor i och a hit och dit. Känns så rörigt. Så jag håller alltså på med designen, och flyttar över hela arkivet. Det tar tid kan jag säga, så jag blir nog kvar här ett tag. Speciellt eftersom jag fortfarande blir mer och mer uppbokad i mars, snart är hela april borta också... Kanske kan byta blogg i maj? Blir väl passande till sommaren sådär. Vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Katta

Förresten! Jag bad liene fixa min design istället så du behöver inte oroa dig om den! (:

2011-03-08 @ 11:25:15
URL: http://katarinawolf.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0