Bäst i världen

Hela helgen gick bokstavligt talat åt till att spela trumpet. Var på trumpetfestival i Kungälv, spelade massor och lärde mig lite nytt. Jag spelade för en legendarisk trumpetare (Bo Nilsson), känns lite småcoolt. Han tyckte jag var duktig. Jag hoppar över att berätta om en tolvåring som var för bra på trumpet. För övrigt har jag gjort upp ett övningsschema till mig själv, ska försöka öva en och en halv timme per dag (!!!), vi får se hur länge jag orkar hålla på. Jag ska bli bättre än Lasse Lindgren, så nu ska jag verkligen kämpa på riktigt!


Förresten, tänkte bara passa på att säga grattis (igen), för jag har ju faktiskt två fina vänner som fyller år idag, Ellie och Sofia, grattis till er!

Kommentarer
Postat av: ellie

tack göllet! <3

2011-03-07 @ 22:04:50
URL: http://ellinorstrand.devote.se

Skicka en kommentar till mig♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0